Post by tantlawnpodero on Mar 5, 2022 9:40:22 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Zombie War Idle Defense Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Zombie War Idle Defense Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder uendelige mønter ▞▞▞
▞▞▞ Zombie War Idle Defense Game 2022 version ▞▞▞
Omkostningerne til opgradering er for høje. Trænger til justering. Mellem kort 8 og kort 9 er stor forskel på hårdt urimeligt. Intet at gøre efter jeg flyttede til kort 9, guld mislykkedes, boss mislykkedes... bare vent på ledige belønninger for at opgradere??? Eller du skal købe for at opgradere hurtigt
Det er et fantastisk spil
Zombie War Idle Defense Game Casual games ltyj
Meget spændende spil
Zombie War Idle Defense Game Εύκολα yaom
Knight War: Idle Defense Pro
Bedste forsvarsspil
Meningsløst spil. Ingen strategi eller frihed til at gøre det, du ønsker. Du trækker bare med og opgraderer og spiller præcis som manuskriptet siger uden mulighed for at spille på din måde.
For meget opdatering, men stadig for meget fejl. Især i arenaen. Selvom du har en højere magt, taber du stadig. Jeg ved ikke, hvordan en højere effekt taber til en lavere strømskade. Ikke et godt spil, fordi du skal bruge mange penge for at gøre dine karakterer stærke
Det er et fantastisk spil. Har nydt det i et stykke tid nu og har lige lavet en opdatering, og nu slipper den mig ikke ind
Y8 Games - Spil Nye Y8 Spil på Desura
Et inaktivt spil, som jeg absolut elsker. Dette er et godt spil for folk, der elsker idel-spil
Download Kingdom War: Idle Castle Defense APK - Seneste Version 0.3 Til Android-Enheder - riget kamp simulator- TD krig stratergy spil, sjov krig spil for
Sjovt
Jeg ville gå højere, men spillet viser en fejl, hver gang jeg forsøger at forbinde min Facebook-konto. Og det vil ikke lade mig spille heltenes hall uden en Facebook-forbindelse. Ellers... fedt spil.
Betal for at vinde uretfærdigt
Fremragende spil. Jeg betaler for et rosinbundt, men kunne ikke få adgang til det. Hvordan får jeg adgang til det, jeg har betalt for? Jeg har brug for hjælp, tak
FBI åbner døren, du muemeks
Bare skift dato og tid for at få belønninger .... Omg .... Og stadig efter at have gjort det stort set i næsten et år, er du ikke i stand til at holde ud ... Tænk hvilken slags udviklere I er..... Takx for at gøre det super svært
Efter opgradering til ny version blev alle tingene nedgraderet. Niveau, mission, guld, ædelstene...osv...spilder virkelig min tid på at spille
Godt men 4-stjernet
Hurtige gode opgraderinger
Fantastisk spil, indtil det er fuldstændig nulstillet til begyndelsen, vil ikke have din tid
Vanedannende
Bakwash
Relax Bar - APK Tools
For kompliceret at få helte & opgraderinger og dyrt... Hvordan kan vi gøre det, hvis vi er "gratis spillere"?
Et spil Kick The General · spil online gratis! - free games BOOM
Rigtig godt spil, ikke mange tilføjer, skal bare have ting på spillet for at gå som halv pris eller 50% udsalg på ting
Det er fantastisk drabet, og det er sjovt, alt hvad jeg skal gøre er ingenting
Zombie War Idle Defense Game Casual ydqy
Spillet var sjovt, og efter sidste opdatering går mit spil altid ned, og jeg slettede spillet og gendownloadede og intet samme problem. Også efter at jeg gjorde det, mistede jeg alle mine fremskridt, selvom jeg havde oprettet en konto!
DETTE ER SEJT, JEG ER KAN TIL DET SPIL!
wow
Godt spil på andriod ... admin skal uddele flere belønninger og eller bedre præstationspriser, før jeg kan bede andre om at downloade! Jeg har købt deres butik, men det er tilfældigt... shm! Stadig et godt spil ig
Nyd at spille denne app
Gratis Spil Online - Desura
For meget fokus på annoncerne. Gør et spil ikke til en reklame, det gør spillet kedeligt.
“Rush Warsars” vil fortsætte med at være en simulering rekreation med taktisk gameplay udnyttes til at overtage forskellige områder. Den bedste måde sporten
Maler for evigt
Island Crusaders på Steam
Den nye opdatering til mange problemer. Løs det.
Mit spil zombie krig fungerer ikke
Mistede alle mine niveauer og køb efter sletning af lokale data. Ingen mulighed for skylagring eller link til Google-konto. Facebook eneste mulighed, som jeg ikke bruger, da det bare er dumt. Spillet starter fra bunden. Ingen mulighed for at få mit tidligere niveau og mine data. Fuldstændig nonsens. Ærgerligt for udviklerteamet, da jeg brugte en del penge på spillet og ville have fortsat med det. Nu farvel Zombie Wars!!
Ret sjovt spil
Free frie game play: Play free mobile games online. All these html5 games can be played on your mobile, pad and tablet without installation.
Zombie War Idle Defense Game Hygge pxh
Hvorfor kan jeg ikke linke til fb?
Zombie Idle Defense APK 1.7.1b9 Download til Android - tdcgame ...
Dette er et sjovt spil, jeg elsker det
Det handler om at fejre zomdears
ER RIGTIG GOD OG IM PÅ 2. 11. STAGE
Dejligt spil meget interessant spil meget meget meget flot spil meget interessant spil meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget interessant spil mange tak dit spil er mast, at du meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget e
Jelly Defense Trò chơi điện tử jgs